piątek, 30 września 2011

54. Polecane ksiązki młodzieżowe .

Przepraszam Was że tak rzadko pisze , umówmy się że będę robić nowe notki tylko jak będą minimóm trzy komentarze okej ? :) No bo widzę ze nie komentujecie wogóle , nie wiedziałam że mój blog jest aż taki nudny . Możecie pisać w komentarzach też o czym chcecie następne notki :)


Dzisiaj o młodzieżowych ksiązkach które czytałam i polecam :



29 złotych . :)


Około 25 złotych jedna .


około 10 zł .

I ta ktorą lubie najbardziej :

Jakieś 30 złotych , uwielbiam ♥





3 komentarze:

  1. Jak bylam mlodsza czytalam tego typu ksiazki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Pamiętnik Nastolatki ;)
    Jest jak się nie mylę jeszcze 2 i 1/2 i chyba 3 wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, słyszałam o pamiętniku nastolatki :)

    OdpowiedzUsuń