wtorek, 13 września 2011

49.Książki o trudnym dzieciństwie .

Dzisiaj , zaprezentuje , i polecę , kilka książek o trudnym dzieciństwie , o adopcji , narkotykach , ucieczce . Może któraś przypadnie Wam do gustu ? :)


1. Dziecko ze śmietnika (o adopcji ) - Jacqueline Wilson 
Bardzo lubię tę autorkę , wszystkie jej książki mi się podobają , i zachęcam do czytania .



2.Dziecko Ulicy ( przemoc ) Weswater Judy . 


3. Siedem dni ciemnośći ( o molestowaniu ) - Myślę że dla 13 , 14 latek książka idealna .


4. My dzieci z Dworca ZOO ( o narkomanach ) Sama przeczytałam już tą książke .. Myślę że jest odpowiednia dla starszych odemnie ( 13,14 lat ) . Książka ciężka , ale ciekawa .


5. ONO - książka o nienarodzonym dziecku młodej dziewvczyny . 



6. Pamiętnik Narkomanki . - Barbara Rosiek .




3 komentarze:

  1. Dziękuję! :)
    Hmm, pamiętam jak u mnie w gimnazjum (dawno temu :D) wszyscy czytali "My, dzieci z dworca ZOO". Nie wzięłam się za tę książkę, ale trzeba chyba nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emi jeszcze "Tuskawkowe pola"( o narkotykach) jest bardzo fajne.Jak byłam nad morzem to sobie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ... Jacqueline Wilson ... Uwielbiam ją :D
    Czytałaś jej książki ,, Raz na zawsze '' , albo ,, Lola Rose '' ???
    Jak nie to serdecznie polecam ;*

    OdpowiedzUsuń