niedziela, 4 września 2011

46. Co z Prosto w Serce ?

Cześć . Dzisiaj notkę poświęce serialowi ( w sumie serialom ) które będą chodzić na TVN , już od jutra , dalej będzie chodzić Prosto w Serce ! Kto będzie oglądał ?  Bo ja tak . Już wczoraj był odcinek nowej edycjii mam talet , przegapiłam go , ale dziś obejrzałam na internecie , niestety bez Kuby W . jest o wiele gorzej moim zdaniem , nie ma już jego świetnych komentarzy , ale Robert Kozyra też radzi sobie niezle , do gustu przypadł mi mały Olaf , w sumie nie taki mały , starszy odemnie :) O rok ale i tak .

Dziś też ukaże się pierwszy odcinek nowej edycji tańca z gwiazdami . To już 13 edycja . 
Zostają również : Przepis na życie , Usta usta , top model ,Kuchenne rewolucje , ugotowani ,Detektywi , na wspólnej i wiele innych . 

9 komentarzy:

  1. U mnie ostatnie dni konkursu, jeśli masz ochotę zapraszam:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/08/349-konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for your sweet comment <3 Follow each other? xx

    http://memoiresdecouture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie ogladalam, a podobno bylo wartooo ;/
    moze znajdzie sie drugi bednarek ; d
    pozdrawiam i zapraszma do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. też oglądałam mam talent i rzeczywiście ten dzieciak był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Olaf faaajnie śpiewał :D

    Ładny blog ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto w serce bez Muchy to nie bedzie to samo ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wg mnie ten chłopak w MT nie był jakiś fajny ;p

    może wpadniesz do mnie kochana?:)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń