piątek, 23 września 2011

51 . Dodatki na bloga .

Pamiętacie czasy w których bawiliście się w przerabianie fot na  glittery.pl badz może dalej to robicie ? Ja właśnie przypomniałam sobie że kiedyś  , jakieś 2 lata temu prowadziłam bloga z dodatkami na blogi i strony .I stwierdziłam że może ta notka będzie właśnie poświęcona takim dodatkom , dla Was . :) No to zaczynamy , większość z nich będzie z neta .. ;] Wybiorę te najlepsze 



 Te niebłyszczące są słodsze , oj słodziutkie !! :)


I kilka napisów :







I kilka takich które robiłam sama na photoscape :





I to by było na tyle , żegnam was piosenką którą bardzo lubie :












2 komentarze:

  1. Dziękuję za tak miły komentarz :) Ja również jestem zachwycona twoim blogiem :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ,też kiedyś mialam glitery .;p ale to dawno .;p obserwujemy ?;p

    OdpowiedzUsuń