środa, 3 sierpnia 2011

31 . Dziesięcioletnia top- modelka

Cześc , przepraszam ze dawno nie pisałam ale po pierwsze nie miałam specjalnego pomysłu , a po drugie moja kuzynka ciągle siedziała na kompie no i nie miałam dostepu do neta :( . Dziś chciałam napisać o dziesięcioletniej dziewczynce która została modelką . Dla mnie to nie do pomyślenia, w tym wieku odbierać dzieciństwo dziecku. Jeśli chodzi o Thylne Blondeau (bo tak właśnie się nazywa) wystąpiła już 2 razy we francuskiej gazecie ,,Vouge'a" i od tamtego czasu świat zafascynowal się Thylne. Sama chciałabym byc taka ładna , jej uroda jest poprostu zniewalająca , przynajmniej ja tak uważam . Ale mysle że to głupie w tak młodym wieku zaczynać kariere .Dodam kilka jej zdjęć , 
najbardziej nie podoba mi sie do obok 
<-------------------------















3 komentarze:

  1. Ja też tego nie rozumiem ... ciekawe co myśli o tym jej matka ....
    Masz bardzo fajne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! U mnie super nowość! Dosłownie kilka minut temu dostałam propozycję wspólnego konkursu! I do mojej notki dołączyłam takowy! :D Nagrodę? Można sobie wybrać! Nie ma ograniczenia w cenie! Ale tylko jedną rzecz z asortymentu współpracującego ze mną sklepu.- myślę że to mega nagroda...Możesz wybrać to, co tobie się podoba. Wszystkie informacje na stronce ;**

    ZAPRASZAM DO ZABAWY!

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 lat to zdecydowanie za wcześnie żeby zaczynać karierę w modelingu

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń