poniedziałek, 1 sierpnia 2011

30 . Już niedługo koniec wakacji : (

Wakacje tak szybko mijają , zostały właściwe 29 dni , a potem znowu 10 miesiecy monotonnego życia , uczenia się w szkole . Zazdroszcze tym którzy już ją ukonczyli , ale cóż , takie jest życie , za rok znowu chca nam jeszcze bardziej skrócić wakacje , mam nadzieje ze to tylko plotki . 11 lipca wyjeżdżam do Angli na całe dwa tygodnie , a jak wrócę zostało mi tylko 5 dni wakacji : ( . Pogoda dalej nie dopisuje , a w sierpniu miało się zmienić , niestety : ( . Może chociaż nastepny tydzień będzie bardziej słoneczny ..

5 komentarzy:

  1. studenci mają jeszcze cały wrzesień wolnego <3
    np ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog <3
    jeśli chcesz możemy się poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wakacje<3

    Zapraszam do mnie :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com ,jeśli spodoba Ci się mój blog to dodaj go do ''Obserwowanych '' .Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh ja naszczęście już skończyłam, choć nie ukrywając tęsknie trochę za szkołą mimo że nie do końca miło ją wspominam :) Pozdrawiam /zakupoweszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń