sobota, 29 października 2011

58. Najnowsze newsy z życia gwiazd .

1.Pierwszy oficjalny klip "Przed świtem" już jest!




2. Lady GaGa ma nowy tatuaż!


3. Gwiazdy straszą na Hallowen .
Halloween już niedługo, amerykańskie gwiazdy od tygodni szykują kostiumy. Zobaczcie obrazki, na których Wasi ulubieńcy zostali narysowani jako straszne postacie z filmów i książek. Pasuje im? :)




4.Pierwsza płyta Gieńka Loski

Premiera debiutanckiego krążka Hazardzista już 21 listopada. Na płycie znajdziemy 12 utworów.


5. Kristen Steward na okładce Glamour .


6. Kasia Cichopek napisała druga ksiązke , o sexi mamach :)


7.Honorata Skarbek , Honey , ma kryzys .

Być może to jesienna aura, która nastraja do rozważań, być może kiepski dzień - coś skłoniło Honoratę do przemyśleń nad sensem tego wszystkiego. 

Kim ja do cholery jestem- zwykłą laską, która chcę korzystać z każdej chwili życia najlepiej jak to tylko możliwe, piosenkarką, która spełnia teraz te wszystkie dziecięco-niepoważne marzeniao kolorowych światłach, scenie i tysiącach wzniesionych rąk podczas występów, własną managerką, która musi zadbać o większość szczegółów sama, bo nie może znieść tych wszystkich pieprzonych niedociągnięć, które coraz bardziej uwierają... - pisze wokalistka na swoim blogu. 

...Ostatnie dwa miesiące pozbawiły mnie tej szczerej witalności, którą zawsze w sobie miałam. 

Link fo bloga Honey : http://www.honorata-skarbek.com/ , tam możecie czytać wszystko na bieżąco .



To na tyle ciekawostek , których wyszukałam się na necie , mam nadzieje że was zainteresowało , czekam na komentarze , 3 komentarze = nowa notka ♥
Jeżeli macie pomysł , prozbę na nową notke , piszcie pod postem lub na bojohny@onet.pl .










1 komentarz:

  1. Super bblog:)
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie :P

    OdpowiedzUsuń