środa, 29 czerwca 2011

13. Nowy teledysk Bednarka :)

Pojawił się nowy teledysk znanego już zespołu StarGreatMuffin . Piosenka ma tytuł "Let`s Stop . Takiego wideoklipu nie powstydziłby się sam Bob Marley. Rozrusza każdego. Zobaczcie i oceńcie sami. Mi bardzo się spodobał . 
Kamil Bednark i muzycy z zespołu StarGuardMuffin by nakręcić ten teledysk wybrali się w podróż do kolebki muzyki reggae - na Jamajkę. Efekt ich pracy jest powalający! Posłuchajcie raz i też nie będziecie mogli przestać nucić... Przynajmniej ja tak miałam i jestem jego osobistą hm.. nie można tego nazwac fanką ale lubie jego muzykę która najczęściej poprostu poprawia mi humor . :)
Nie każdy jednak przepada za muzyką Reagge . . .  Niestety nie udało mi się wtawić filmiku a słuchałam go normalnie na YouTube . Wejdzcie sobie i posłuchajcie a to link :) Pod spodem jest jeszcze jego druga nowa piosenka . 

Kliknij Tutaj :) 
Kliknij - druga nowa piosenka . 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz