poniedziałek, 28 listopada 2011

60.Zwycięzca mam talent

Zwycięzcą "Mam Talent!" okazał się człowiek o nieprzeciętnym głosie - Kacper Sikora (19 l.). Jest studentem pierwszego roku mechatroniki na Politechnice Koszalińskiej.

Kacper: - Jeszcze nie wiem, co się dzieje. Na razie jestem niewyspany i chyba nigdy nie byłem tak zmęczony jak dzisiaj. Nie potrafię na razie określić tego uczucia...
- Jesteś wschodzącą gwiazdą. Zmienisz coś w swoim życiu?
- Na razie wracam do Koszalina. W poniedziałek o godz. 7.30 mam ćwiczenia z analizy matematycznej. A potem 10 godzin innych zajęć. Samych studiów nie chciałbym przerywać, bo właściwie dopiero je zacząłem. Jednak teraz mam swoje pięć minut i tego nie chciałbym stracić. Lepiej to wykorzystać. Na studia zawsze można wrócić później. Myślę, że problemu z tym nie będzie.
- Jak wydasz wygraną?
- 300 tys. zł to kupa pieniędzy. Ja nawet nie mam konta w banku. Jutro chyba zwolnię się z ostatnich zajęć i pojadę do banku, żeby je sobie założyć. W końcu muszą mi przelać te pieniądze (śmiech). A co z nimi zrobię? Sam jeszcze nie wiem. Jest to tak wielka suma, że zostawię ją na koncie, niech tam sobie leży, dopóki nie zmądrzeję. Bo teraz nie chciałbym tych pieniędzy roztrwonić.


Wszystko możecie obejrzeć na : 

A Wy zgadzacie się z werdyktem ? Na kogo wy byście postawili ?
Czekam na komentarze :*

3 komentarze = nowa notka .

1 komentarz:

  1. Mądry chłopak :p ale jendak trochę szkoda, że konwencja Mam Talent miesza sie z konwencja X factor :/ ale spiewa fajnie.

    OdpowiedzUsuń